środa, 13 lutego 2013

Rozdział 6.


...
- Evka , Evka ! Evelin !
- Tak Niall. Przepraszam Cię, ale się trochę zamyśliłam.
- Ciekawe nad czym tak myślałaś ?
- Aaa .. No wiesz, tak jakoś .
- Dobra nie będę cię więcej nudził. Idę na dół do dżakuzii, idziesz ze mną ?
- No z chęcią pójdę. Ale zapomniałam stroju kąpielowego. Nie wiedziałam, że będzie tu basen.
- Nic się nie stało.
Podał mi torebeczkę, otwarłam ją, a tam prześliczny strój kąpielowy.
- Jezu ! Niall Dziękuję. - pocałowałam go mocno.
- Ależ proszę.
- Ale wiesz, że nie trzeba było.
- Wiem, ale był taki ładny, jak ty więc nie mogłem się oprzeć. Aha ! i mam jeszcze coś dla Ciebie. Obróć się.
Założył mi na szyję piękny naszyjnik. Wysadzany diamentami. Wyglądał tak :


 Kochałam go jeszcze mocniej i mocniej. Przy nim miałam to czego mi było od dawna trzeba.
- Niall.
- Tak ?
- Wiesz co ?
- Nie.
- Kocham cię głupku !
- Ja ciebie bardziej.
- Nie !
- Tak
- Nie !!
- Tak !
- Ech .. Denerwujesz mnie, ide się przebrać. Ty też już idź !
- Dobrze, dobrze idę . Haha .

Godzina : 12.23
- Jestem !
Ubrałam strój od Nialla, wyglądał on tak :
Owinęłam w ręcznik i byłam gotowa do wyjścia, na parter, gdzie znajdywało się dżakuzii i baseny.
- Dobra ja już też
- To idziemy ?
- No.
Po 5min byliśmy już na miejscu. Było tam dużo różnych zjeżdżalni, pontonów, basenów. Aż chciało się spróbować wszystkiego po trochu. Najpierw postanowiliśmy iść do dżakuzii. Gdy weszliśmy były tam jakieś jeszcze dwie dziewczynki. Z tego co widziałam to chyba fanki Nialla. Ciągle się patrzyły. Czuliśmy się trochę niezręcznie, wyszłam z mini basenu i poszłam na zjeżdżalnie. Była tam taka zakończona tak jakby lejkiem, postanowiliśmy nią zjechać. Mocno trzymałam się Nialla i pojechaliśmy. Było strasznie. Na końcu ten lejek, ach ! a tam tak głęboko ! Tonęłam. Ale Niall mnie wyciągnął. Dobrze, że byłam tam z nim. Po tym małym podtopieniu zaprowadził mnie na basen ze sztucznymi falami. Było zayebiście !
- Niall !
- Tak ?
- Już mnie wszystko boli, idziemy gdzieś indziej ?
- Akurat mam coś w zanadrzu. Chodźmy.
- Ok.

Godzina : 16.56
Dotarliśmy do pokoju i walnęliśmy się na miękkie jak wata cukrowa łóżko.
- Evka ? - zawołał mnie Niall.
- Tak ?
- Ty Naprawdę mnie kochasz?
- Tak, a co?
- A tak pytam. Ale nie dlatego, że jestem w One Direction ?
- Mam kuzyna w 1D, jego też kocham tylko dlatego ?
- Hmm.. Ostatnio tak rozmyślam właśnie nad tym .
- Głupi jesteś wiesz ?
- Wiem, no ale co poradzić?
- HAhahaa.
- Prawie bym zapomniał. Pojutrze wyjeżdżamy, więc chce żeby te ostatnie dwa dni były najlepsze w twoim życiu. A przynajmniej spróbuję zrobić tak, żeby były.
Po długiej pogawędce poszłam się umyć, ciągle jeszcze czułam na sobie ten śmierdzący chlor z basenu. Fuu ! Zaraz po mnie do łazienki wszedł Horan, i też się umył. Usiadłam się na kanapie, a Niall, który właśnie wyszedł z łazienki, przyszedł koło mnie, objął mnie.
- Wiesz co?
- Co?
- Mam dla ciebie niespodziankę.
- Znowu ? Niall czy ty trochę nie przesadzasz ?
- Niee ;D
Nadeszła godzina 21.23 Niall wyszedł na chwilę na balkon. Zastanawiałam się co on tam tak długo robi. Zanim zdążyłam jednak do niego dojść, zdążył już z niego wyjść.
- Evka teraz masz to i idź do łazienki.
Dał mi jakieś duże pódło. Dwa razy takie jak od kozaków. No ale dobra poszłam, otwieram, a tam co ? Hm ? No sukienka, zajebista sukienka. Chciałam krzyczeć na cały głos, ale odebrało mi mowę. Ubrałam się w ten piękny zestaw :
A na dnie pudła, te piękne buty:


O 22.12 zawołał mnie na balkon, weszłam, a po chwili mnie zatkało. Romantyczna kolacja przy świecach, Niall w garniturze! A na ścianie białe coś, i projektor. 
- Usiądź skarbie - przysunął mi krzesło.
- Dziękuję. - powiedziałam zdziwionym głosem.
Włączył projektor i wyświetlił się romantyczny film. Jedliśmy i oglądaliśmy. A To dopiero był początek przepięknie zapowiadającego się wieczoru ;D



_______________________________________________________________________
Haha. Chciałam zrobić trochę niepewności, a w ogóle byłam pośpieszana przez pewną osobę (Geeta <3 ) I musiałam ten rozdział urwać, ale spokojnie jutro dodam reszte <3
Kocham Was, Mam już 500 wyświetleń, naprawdę dziękuję ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję