wtorek, 1 października 2013

Rozdział 22.



- Ja w ciąży ?! Żartuje pani ? - byłam taka przerażona, mój wzrok wodzący po całym korytarzu zatrzymał się na Harrym. Patrzył na mnie z takim zdziwieniem, że aż mnie przerażał. - Ja nie mogę być w ciąży ! Ja mam 17 lat.
- W takim razie trzeba będzie powiadomić rodziców, gdyż jesteś niepełnoletnia. - powiedziała wyciągając z kieszeni notesik i długopis. - Jak nazywają się twoi rodzice ? Muszę zapisać.
- Jaa .. Nie mam rodziców. - skłamałam. Wiem, że to nie dobrze, ale musiałam, jak się o tym dowiedzą to zaraz wezmą mnie z powrotem do domu. A ja chce zostać tu. Z Niallem.
- Jak to nie masz ? To podaj nam twojego opiekuna prawnego.
- To jest mój opiekun prawny. Harry Styles. Jest moim kuzynem, wychowuje mnie.
- Proszę Cię nie zmyślaj tylko podaj mi namiary na twoich rodziców. Mam też innych pacjentów. - popatrzyła na mnie już złowieszczym wzrokiem. Przełamałam się. Musiałam jej powiedzieć.
- Oni mieszkają w Polsce. Ja jestem tu u Cioci i mojego chłopaka.
- Imię taty i mamy ? Oraz nazwisko ? I adres ? - zabrałam jej notesik z ręki i wpisałam mój adres.
- Dziękuję. Do widzenia. - weszła do sali segregacji, a ja udałam się w stronę wyjścia.
- Evka ! Czekaj ! - przewróciłam tylko oczami i szłam dalej.
- No zaczekaj ! - próbował zatrzymać mnie Harry.
- Nie ! - wreszcie byłam już na parkingu i szukałam auta Hazzy.
- O co ci chodzi ? - zapytał dalej biegnąc za mną.
- O ten tramwaj co nie chodzi ! ... Czemu mi nie pomogłeś ! Przecież ona zadzwoni do mojego domu ! Jak tata się dowie, że będę miała dziecko z Niallem to go zabije, a mi każe wrócić do domu !! - wzrokiem znalazłam samochód i przyśpieszyłam w jego kierunku.
- No sorry. Byłem tak zdziwiony tą ciążą, że .. To wy się nie zabezpieczacie ?!
- Nie będziesz mi prawił morałów Na taki temat !
- Dobrze, nie denerwuj się tak. Musisz był wyluzowana.
- Nigdy nie karz mi się uspokoić ! Wkurza mnie to jeszcze bardziej. - weszłam do samochodu trzaskając drzwiami.
Wszedł zaraz za mną i odpalił silnik. Nie odzywał się do mnie aż do samego domu, chyba nie chciał mnie denerwować. No i miał rację.
Wchodząc do domu zastałam stojącego w salonie Nialla. Chyba już na mnie czekał.
- I jak było u lekarza ?
Nie odpowiedziałam tylko poszłam do toalety i zakluczyłam drzwi. Nie mogąc poradzić sobie z zaistniałą sytuacją po prostu wypuściłam strumienie łez kapiących bezustannie z moich zaczerwienionych policzek.



** Perspektywa Nialla **

- Evka ! Co jest ?! - nie rozumiem o co jej chodzi ? Może pokłóciła się z Harrym, o Boże .. a jak jest na coś chora ?!
- Evelin Styles ! Otwieraj te drzwi !  ... Co się stało ? - pukałem w drzwi, ale nic.
Do domu wszedł Harry.
- Co jej jest ? - podszedłem do niego.
- Niech sama ci powie.
- Ale właśnie zamknęła się w łazience i płacze ! - zaczęło mnie to wkurzać.
- Ja ci nie powiem, bo jeszcze się na mnie zezłości, a kobiety w ciąży nie powi... - szybko zatkał sobie usta rękami. Pobiegłem do drzwi toalety.
- W ciąży ?! Evelin .. jesteś w ciązy ?!
- Tak !- otwarła drzwi i przytuliła się do mnie mocno. Hazz pobiegł szybko do swojego pokoju, na górę. Zostawił nas samych.
- Jestem w ciąży, ale ja wcale nie chce ! Kurwa Niall, mam 17 lat !
- Cii .. Poradzimy sobie - gładziłem jej włosy ręką.
- Nie Niall. Ta pielęgniarka czy tam pani doktor powiedziała, że zadzwoni, bo ona musi poinformować moich rodziców, bo jestem niepełnoletnia. Jak się dowiedzą to zabiorą mnie do Polski.
- Idź do łóżka, prześpij się.
- Jest 16.10 - powiedziała przewracając oczami.
- Połóż się na chwilę. Odpocznij.

Dwie godziny później
Poszła. Położyła się. Śpi już jakieś dwie godziny. Teraz już o nią zadbam i nie dam jej zabrać z powrotem do Polski !
Siedziałem w salonie oglądając finał x-factora i wysyłając sms-a na dziewczynę Zayna ( Perrie. )
Do drzwi zaczął ktoś pukać, nie chciałem żeby Evka się obudziła więc pobiegłem szybko do nich i otwarłem.
Wystraszyłam się. Tak wystraszyłem. Tego co a raczej kto stał za nimi.
- Państwo STYLES ?


______________________
Na życzenie jednaj z twitterowiczek jest już 22 Rozdział. Dobranoc <333

3 komentarze:

  1. Cudny ;) Czekam na kolejny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hey! Twój blog został przeze mnie nominowany do Liebster Award! Szczególiki na: http://this-love-i-ll-remember-all-his-life.blogspot.com/p/nominacja-do-liebster-award-jest.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy kolejny rozdział?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję