piątek, 21 czerwca 2013

Komiks

Gdy dowiaduję się, że jadę na koncert 1D :
*Przyjechali do mnie przyjaciele, którzy nie przepadają za One Direction*
Słucham ich piosenki :
Przyjaciele Patrzą na mnie :


 2 Miesiące Później :
 Nadszedł dzień koncertu:
Jem coś dobrego :

Poprawiam sobie włosy :
Biegiem schodzę na dół :
 Jadę na koncert :
W końcu jestem na koncercie :






Trzy tygodnie później :
*Szok po koncertowy *



 Gdy opowiadam o wszystkim przyjaciółce :


 <3



_________________________________________________________________________
Fajny ? To mój pierwszy komiks więc nie wiem czy wam się spodoba. Mam tylko nadzieję, że
tak. Chciałabym was również pionformować, iż nowy rozdział będzie dodany za
prawdopodobnie tydzień. Teraz mam cały tydzień zawalony Więc bardzo was przepraszam, ale
nie zdążę go napisać. 
Chciałabym również powiedzieć, że na mojego bloga rozdziały będą dodawane co 2 tygodnie. 
W wakację jak będę miała czas to co tydzień. Jeszcze wam napisze jak to będzie. ;D
A teraz Miłej Nocy .. PApappapaappa ;***



2 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba :) czekaaam na rozdziaaał / Niall4ever xox

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham tego bloga <3 czekam na kolejne rodzialy <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję